Darham ، اینجا همه چی درهمه!!!

Darham ، اینجا همه چی درهمه!!!
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Darham,اینجا همه چی درهمه و آدرس dhm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

متولد 29 خرداد ماه 1328 خورشيدي در خيابان فوزيه تهران كه خانواده مادري او اهل كرج هستندو پدر او خياط بوده است و خود او خيلي دوست داشته كه خلبان شود ولي در سال 1348 و در سن بيست سالگيسر از وادي هنر درآورده است ابي در سال 1353 ازدواج كرده و حاصل اين ازدواج سه فرزند دختر ميباشد

اولين فرزند او خاتون متولد 1354 (وكيل) دومين فرزند او سايه متولد1355 (ليسانس كامپيوتر) و سومين عسل متولد 1357 (ليسانس موسيقي فيلم) است . از همسر اول (فيروزه)
ابي از همسر اول خود متاركه و چند سال بعد با مهشيد(همسر دوم او) كه داراي يك فرزند پسر از ازدواج اول خودبنام فرشيد است ازدواج كرد. مهشيد مدير بيشتر برنامه ريزي كارهاي موسيقي و كنسرتهاي ابي است . او اكنون به همراه مهشيد در سوئد زندگي ميكند.

او در نوجواني در گروه كوچك سان بويز بعنوان نوازنده و خواننده جاز فعاليت نمود سپس در جواني بهمراه شهرام و شهبال شبپره در گروه بلك كتز به خوانندگي به زبانهاي مختلف دنيا پرداخت و زوج(ابي و شهرام )را بوجود آورد كه از جمله اجراي ترانه چلي پوم بود. ابي بعد از چهار سال از گروه بلك كتز جدا و به تنهايي با سبك و سياق بينظير

خود به خوانندگي ادامه داد.از اولين ترانه هاي ابي ميتوان به "عطش" /"چراچرا"و"شب" اشاره كرد

ابي براي فيلمهاي :عطش/هياهو/كندو/ذبيح/قاصدك/بت شكن/گلهاي كاغذي/شب زخمي/خاكستري/باغ بلور/برفرازآسمانها و بوي گندم ترانه اجرا كرده و همچنين در فيلم بوي گندم در زمينه بازيگري فعاليت نموده است.

او دو سال قبل از انقلاب براي بخاطر اجراي يكسري كنسرت در آمريكا از ايران خارج شد وسپس همانجا ماندگار شد

آلبوم ها:تپش/ نازي ناز كن/ شب زده/ كوه يخ/ خليج/ با تو/ ستاره دنباله دار/ غريبه/ معلم بد/ اتل متل/ستاره هاي

سربي/عطرتو/تاج ترانه(به ياد گوگوش)/طلوع كن/شب نيلوفري /حسرت پرواز

وهمچنين سالانه تعداد بسياري از ايرانيان از كنسرتهاي باشكوه ابي استقبال ميكنند . خود اوبارها گفته است كه بايد به به هوش و گوش شنوندگان احترام گذاشت و دقت و وسواس بسيار را در كارها بكار برد. ابي با طرفداران خود بسيارخاكي و مردمياست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بیوگرافیخوانندگان
[ ] [ ] [ ali ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب